POZOR, POZOR, POZOR, VÝJIMEČNÁ UDÁLOST, ČTVRTSTOLETÍ MARIELLY, ČTĚTE POZORNĚ

09.12.2015 16:27

Moje milá bývalá Mariellátka, jakož i Premariellátka,

přijměte prosím ode mne nejprve pozdrav a přání krásného zbytku léta. Všichni si určitě uvědomujeme, že čas letí a je neúprosný. Já jsem plná překvapení zjistila, že to je už 25 let, co trvá náš sbor na Patnáctce. Přemýšlela jsem společně s dalšími „dospěláky“kolem sboru, jak toto výročí oslavit, a podařilo se nám zcela neuvěřitelné. V sobotu  28.listopadu bude pro nás rezervováno Velké divadlo v Plzni. O tom, že je to věc mimořádná a zároveň velice finančně náročná – netřeba mluvit. Mám radost, že se vše zdárně rýsuje.

Byla bych moc ráda, kdybyste si Vy, bývalí členové Marielly, udělali čas a připravili se na samostatné i společné vystoupení na „prknech, co znamenají svět“. Bylo by pro mne velkým potěšením Vás znovu vidět, slyšet, jak si vedete v životě – mnozí z Vás jsou již rodiči další generace. Vaše účast by byla vyjádřením sounáležitosti ke sboru, který se Vás několik let snažil nějakým způsobem kultivovat a formovat. Udělali byste mi opravdu velkou radost. Vzhledem k tomu, že čas neúprosně letí, Vás prosím, abyste tento text rozeslali svým bývalým spolužákům, pokud na ně máte nějaký kontakt

Zároveň Vás srdečně zvu na krátkou informativní schůzku ve čtvrtek 3.9.2015 od 17 hodin do velké hudebny 15.ZŠ.  Budou zde podány základní informace k plánované akci a domluvíme se na termínech zkoušek. Prosím, pokud byste chtěli zpívat na této mimořádné akci a nemůžete v uvedeném termínu přijít do školy, zavolejte na 739065717 nebo napište na mail aymee@seznam.cz. Sledujte též novinky na FB – Mariella Plzeň-dětský sbor, nebo na https://dpsmariella.webnode.cz/, po zahájení školního roku též na webu 15.základní školy. Prosím, udělejte si čas a přijďte, bude to pro nás kolem sboru ten nejkrásnější dárek od Vás.

 

S přáním hezkého zbytku léta               Marie Nováková